Lawatan Ringkas Ke Nursery 1

Fuhhh...pnulis xsangka yang penulis dah wat lawatan yang terlalu ringkas ke nursery pagi td. Penulis dengan classmate (RBT A) dan lecturer kesayangan RBT A, Encik Nasir bertolak pukul 11 pagi menaiki bas Institut ke 2 buah nursery berhampiran. Nursery pertama adalah sebelah Bangunan TNB dekat bulatan. Agak besar dan memuaskanlah. Banyak jugak input2 yang boleh diperolehi. Lebih kurang sejam jugak la kami kat sana.

Lepas tu, kami bergerak pulak ke sebuah lagi nursery yang berhampiran kat Dewan Wawasan. Maaf la penulis lupa nama tempat tu. Nama nursery tu penulis ingat, Cahaya Nursery. Tapi pemiliknya orang cina. Kat situ penulis dapat idea untuk air pancut yang akan penulis masukkan dalam lanskap kumpulan penulis akan wat masa amali nnt. Nasib baik nursery tu de wat beberapa model lanskap mini.

Hahhhh....penat....ptg nnt de kelas lg....pada penulis, lawatan mcm nie mmg amat berguna. Proses P&P tak semestinye dlm kelas. Sewaktu P&P jgk kter bleh wat lawatan ringkat kat sekitar kwsn yang berhampiran. Pembelajaran luar bilik darjah. Satu pengalaman yang menarik. Oklah, penulis nk bersiap tuk kuliah petang nie.

Gambar penulis akan masukkan kemudian. Pada sesiapa yang mempunyai idea dan nak berkongsi idea dgn penulis mengenai lanskap, penulis alu-alukan. Penulis kene wat amali lanskap sem nie. Disebabkan penulis nie bukan otak arkitek, penulis memerlukan bantuan kepada mereka yang berpengetahuan luas dan mempunyai pengalaman dan idea dalam lanskap. Adiossa....


~MENITI SEBUAH KEHIDUPAN~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih