Selesai Sudahhhhh...

Salam...Hari nie merupakn hari terakhir Zack kat Sekolah Kebangsaan Changkat Jering. Habis sudah PBS Zack tuk semester nie. Pas nie Zack cuti seminggu. Hurayyyyy...syok habis...Nak wat persiapan raya la plak. Tapi nak bersiap ape erk?!!!Baju Zack guna baju tahun lepas lagi. Haaa...persiapan diri la...nak bersiap-siap dengan suasana raya. Hehehehehehe...oklah, Zack nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yang akan kita sambut esok. Selamat beridah kepada semua. Cukup di sini dlu. Nanti Zack update lagi erk. Salam ramadhan.

Ulasan

azli berkata…
salam kemerdekaan malaysia..langit di atas kepala tanah sebagai tapak..tanah ni aku dilahirkan..air dibumi ini aku minum.. udara disini aku sedut..hasil bumi disini aku jadikan darah dagingku..maka wajiblah aku pertahankan ini bumi yang ku pijak tak akan di punyai orang lain selain dari kami malaysia.. salam kemerdekaan pada anda tulus dari http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
salam bulan ramadan &
salam kenalan dari kami

boleh lah tu itu tandanya ibu amat sayang pada mu.. ape pun ibu ratu hati ku..
Zack Azrin berkata…
azli: hahahhaha...ibu permaisuri hati ku...xdpt d bayangkan kalau ibu sudah tiada...gelap gelita dunia ku rasakan...

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih