Guru Rogol, Liwat Murid Sekolah

AMARAN/WARNING
ENTRY INI MENGANDUNGI KATA KEJI DAN CACI NISTA YANG KETERLALUAN. MEREKA YANG BERUMUR 18 TAHUN DAN KE BAWAH SERTA YANG MEMPUNYAI DARAH TINGGI SERTA KENCING MANIS TIDAK DIGALAKKAN MENERUSKAN PEMBACAAN. ADMIN MEMOHON MAAF DI ATAS KEGANASAN DALAM ENTRY KALI INI. HARAP MAKLUM.

Apa first expression korang bile baca tajuk entry aku kali nie? Terkejut?! Atau tak de rasa apa2. Aku terkedu dan terkelu bila terbaca tajuk akhbar hari nie. Muka depan pulak tu. Aduh...tercalar lagi imej profesion keguruan hari nie. Cikgu ke LAHANAT tu? Kenapa la orang macam nie boleh tersesat dalam dunia pendidikan nie. Reputasi profesion guru nie semakin hari semakin dipandang serong dan tercalar dek perangai2 SETAN segelintir "cikgu" nie.

Nak kata pelacur tak ade, berjebah pelacur seluruh Malaysia nie. Yang masih bergetah, yang dah tak berapa nak kenyal, yang dah pencen pun ade. Yang korang duk santap budak2 sekolah rendah yang tak tahu mende tu buat ape? Umur BARUA tu dah 27 tahun. Tak tahu la dah kawin ke belom. Aku rase belom kawin kot sebab tu BARUA tu tibai budak2 sekolah rendah tu. Ko tak leh fikir ke ha?! Ko mengaji tinggi2 ade degree, master pastu buat perangai IBLIS.

Aku tak kisah dan tak heran kalau ko tutuh perempuan sundal sebab diorang memang nak wat keje sundal tu. Nie ko hentam budak2 setahun jagung yang tak tahu dunia lagi. Memang CELAKA la ko "cikgu". Ko memang bagi SIAL kat kitorang bakal2 graduate sebagai guru. Perangai IBLIS ko nie akan terpalit kat kitorang nie tau tak BARUA. Ko memang BODOH la "cikgu". Aku ingat lembu je yang paling BANGGANG, rupanyer ko lagi BANGGANG dari lembu.

Lembu pun pandai beza bini dengan anak orang. Ko anak orang pun ko tutuh. CIBAI lu "cikgu"! Mane kitorang cikgu2 nie nak letak muka! Nie yang buatkan aku semakin tak nak kekal sebagai cikgu nie. Habis kontrak aku nak cau. Sebab perangai ko la SETAN. Sekarang nak cakap aku cikgu pelatih pun aku malu sebab perbuatan CIBAI ko yang malukan kitorang. CILAKA lu "cikgu".


Ulasan

H.R PuTeRa YuSoFF berkata…
kalau dibiarkan masyarakat guru seperti ini.. makin rosak profesionalisme keguruan...
Zack Azrin berkata…
H.R PuTeRa YuSoFF: yup...memang diakui...mangsa nyer adalah kiter bakal2 guru masa depan...orang akan cakap cikgu sekarang dah tak boleh pakai, rosak akhlak...
Tanpa Nama berkata…
Menurut lapuran polis yang dibuat, guru tersebut mulanya mengajak murid yang juga adik iparnya ke kuartes guru untuk menonton film lucah sebelum merogolnya.Tetapi pemeriksaan di HOSPITAL SIBU tidak menunjukkan apa apa unsur rogol, lalu polis menukar kes tersebut kepada kes mencabul kehormatan...


berita diperbesar2kan dengan unsur fitnah....

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih