Last Post

Yang indah itu bahasa, Yang manis itu kata, Yang tulus itu hati, Yang mulia itu peribadi. Salam sejahtera dan salam diskusi.



Mungkin nie merupakan entry terakhir Zack untuk bulan nie dan seterusnya. Kenapa? Sebab Zack dah selesai menduduki final exam pagi tadi dan sekarang adalah masa untuk Zack ber-isteri rehat di kampung halaman bersama keluarga tercinta. Memandangkan kat rumah tak de kemudahan internet, Zack dah tak boleh nak update blog kesayangan Zack nie selalu. Mungkin kalau ada kesempatan Zack akan ke kopitiam untuk online. Tapi, tak leh la selalu sebab mahal makan minum kat kopitiam tu. But, for me is standard la. Nama pun kopitiam. Takkan sama dengan warung mamat tepi jalan. Zack akan bercuti selama sebulan lebih or around 45 days till new semester open on January 2010.
So, Zack ambil kesempatan malam nie nak ucapkan kepada semua visitor blog Zack, thank you for ur support and visited my blog. Insya-Allah, Zack akan terus menulis selagi idea dikurnai dan selagi jari jemari masih boleh menari. Selamat bercuti kepada semua rakan2 kampus Zack. Jumpa lagi tahun hadapan dalam semester yang baru. Miss you all.



Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih