Ya Allah...Makbulkan Doaku...

Yang indah itu bahasa, Yang manis itu kata, Yang tulus itu hati, Yang mulia itu peribadi. Salam sejahtera dan salam diskusi.

Ya Allah...jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu...

Ya Muhaimin...jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu,
Agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana...jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu...

- KATA AKU -
"Bukan kata kau"

Ulasan

Amir Rayyan berkata…
amin ya rabbal a'lamin....:)
Zack Azrin berkata…
AR: ameeennn...thanks amir....

AN: thanks.....hrp tmakbul....welcome 2 my blog.....hehehhe

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih