Hooyyeeyy

 
(hahahaha...) Senang nyer dalam hati~~kalau hari2 macam nie~~ Apa yang aku seronok sangat nie? Haaa...aku nak tanya korang, apakah perkara yang paling dinanti2kan dan diharap2kan oleh seorang pelajar? (a.k.a mahasiswa atau seangkatan dengannya...) Adakah disebabkan kuliah seperti biase ka? Adakah disebabkan ada kuliah ganti ka? Adakah disebabkan kuliah dibatalkan ka? (hahahaha...ketawa lagi...) Kalau manusia operational macam aku nie, dah semesti nyer aku suka kalau kuliah dibatalkan. (hek3...) Asyik dengar lecturer mngajar teori je. Bile masa aku nak praktik kan segala alah tu? Dah 3 tahun setengah asyik dengar lecturer berceloteh.

Jadi, apa yang aku nak beritahu dalam entry nie adalah...KULIAH PETANG NIE TELAH DIBATALKAN!!! (hehehehe...)

Adiosss...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih