Sepak Laju2

Teng...teng...tengtengteng...haaa...entry kali nie diiringi dengan instrument piano lagu memory. Kene sangat dengan suasan sunyi dalam bilik aku nie. Dingin sebab kat luar hujan tengah turun dengan lebat nyer. Malam nie gerenti tidoq baeeeeekkkk punyer tarik kain kebor. (kebor=selimut, bagi mereke yang tak kaya perbendaharaan dialek...hehehe) Hah, nasib baek hujan turun selepas aku jogging. Kalau tak, kempunan aku nak jogging. Dah la semalam tak sempat jogging hujan dah turun. Jogging dalam bilik dengan facebook. (hahahaha...)

Okeh, arini hari Sabtu. Hari cuti. Aku terperok je dalam bilik. Roomate ntah kenapa tibe2 balik. Tinggal la aku sorang2. Ngadap laptop aku nie. Aku rase, kalau laptop aku nie leh cakap, mesti dia kata "tak dak keja len ka nak wat, asyik2 facebook...blogger...facebook...blogger...letih aku duk p ketuk pintu umah facebook dengan blogger..." Hai la laptop kesayangan ku...dah itu je pas perjalanan yang dibenarkan oleh KPM tuk aku pegi. Kalau boleh log in Xtube ke...youtube ke...dan macam2 tube lagi...dah lame aku tinggalkan facebook dengan blogger. (hehehehe...)

3 tahun aku duk kat asrama nie, seksa nak online bukan kepalang. Seksanya tak tercapai dek akal mu. (hahaha...ape kes?) Tapi pe nak wat, aku student. Dah puas berdemonstrasi, asyik kene sembur air je. Tapi smeua tu dah nak sampai ke penghujung nyer. Next year aku dah nak duk luar. Sewa rumah. Pastu, tak tahu lagi pe azab yang akan tertimpa kat aku. harap, semuanya ok. Macam best duk luar tapi takut lak de ahzab yang tak tertanggung nanti. Ape pun, cube dulu. Duk dulu luar. Baru tahu ahzab ke tak. Sape de pengalaman duk umah sewa? Citer sket pro and cont duk umah sewa nie. (hehehe)

Adehhh...tetibe teringat member2 kat kampung. Member2 yang rapat dengan aku. Lagi sebulan lebey nak boleh jumpe diorang. Lambat rase nak gathering balik. Karok, lepak same2. Ermmmm...aku nak gebang ape lagi tak tau. Gersang sangat nie. Tak de idea. (hehehe...) Dari aku duk gebang macam gampang, bek aku stop writing this entry. Nanti orang meluat lak nak baca. (hehehe...loser) 

Aku tak pandai nak melucah dalam blog nie. Tak macam terbang tinggi2. Setiap entry yang melucahkan tu mendapat comment yang hangat dari aweks2 hot. (hehehehe...mampos aku...) Tak pandai gak nak wat entry santai and masyuk macam budak peluk gitar. Pandai je create citer yang santai. (hehehe...) Dah la, no idea anymore. Tunggu esok2 lak aku update. Assignment, belom siap. Terok tol aku.

Adiosss...

Ulasan

Mashe berkata…
selamat membuat asgment~ :)))
Zack Azrin berkata…
hehehe...slmt2...jom teman skali wt asgmnt...jek3
Mashe berkata…
bole....
kamu stdy untuk test sy esok...
lalalala~
:D
Mashe berkata…
bole....
kamu stdy untuk test sy esok...
lalalala~
:D
Mashe berkata…
orait, no hal...
tolong jawab test sy esok, okay??
:P
Zack Azrin berkata…
hehehe...sy bace...awk jwb...an3....gd luck...

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih