Transfomers

Yang indah itu bahasa, Yang manis itu kata, Yang tulus itu hati, Yang mulia itu peribadi. Salam sejahtera dan salam diskusi.

Hahahaha...bukan filem mahupun anime tapi blog. InsyaAllah, aku sedang berusaha men-transform-kan blog aku nie kepada yang lebih mesra pelanggan. Yang penting hala tuju dan motif blog nie aku buat. Kalau dalam bahasa polis, modus operandi blog nie dibina. Keadaan blog sekarang nie agak serabut sikit. Pada pandangan mata aku la. So, nak transform sikit demi sikit. Bukan kali pertama aku transform blog kesayangan aku nie, tapi dah banyak kali. Yang kali nie entah ke berapa kali pun aku tak tau. Tapi yang penting, blog nie akan mengalami transformasi dalam masa terdekat nie. Hopefully transformasi nie berjaya aku lakukan. Walaupun tak secanggih blog2 yang aku follow tapi biarlah ada sikit perubahan. Cuci mata sikit dengan wajah baru. Tunggukan kehadirannya.

-KATA AKU-
"Bukan kata kau"

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih