Tumpang Lalu

Yang indah itu bahasa, Yang manis itu kata, Yang tulus itu hati, Yang mulia itu peribadi. Salam sejahtera dan salam diskusi.

Alhamdulillah, aku dah berada di kampung. Menjalani PBS terakhir aku di sekolah rendah aku yang dahulu. Berjumpa kembali dengan cikgu2 yang mengajar aku ABC dan 123. Untung kali nie sebab aku dapat jugak jumpe member2 lama yang pernah bersekolah di sekolah nie. Macam reunion lak ase. Tapi, masing2 sibuk nak siapkan keje masing2.

Aku tak tahu nak buat apa. Kelas sibuk buat gerak gempur. UPSR...ujian akhir tahun...so, tak oleh nak masuk kelas. Tak boleh nak tadbir kelas. Nak buat apa? Layan blogger sudah. Download lagu raye...(hehehehe...) Dah seminggu aku tak online facebook. Maleh ase nak login. Bukan ada apa2 pun yang penting. (hehehehe...) Life must working. What ever happen, look forward. Baru kita boleh maju. Apa pun, aku percaya dia bahagia. =)

Okeh la...aku tak tahu nak update ape. Sekadar lalu mengelap habuk dan debu dalam blog nie. Nanti kalau aku de idea, aku update lagi.

-KATA AKU-
"Bukan kata kau"

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih