Exam Season

Selamat pagi semua sekali. Entry nie aku taip dengan muka bangun tido. Celik2 mata je de idea nak update. Jangan buang masa. Terus sign in and update terus. Okeh, minggu nie merupakan study week walau pun aku tak study. (hahahaha) Nak study wat mende, kalau dah pelajar cemerlang, cemerlang jugak nanti. (wahahahaha...perasan kejap) Actually minggu study nie la yang aku tunggu2. Sebab aku bleh tido kul berapa aku nak tido and aku leh bangun kul berapa aku nak bangun. (hahahaha)



 slip exam dah dapat...horayyyy...exam dah nak dekat...hahahha

Ah...lupa kan semua itu. Sekarang aku nak share jadual exam aku tuk final sem nie. Here there are.

2 Nov 2010 > 830-1100 a.m > Dewan Indera Kayangan > EDU3105 Teknologi dalam Pengajaran dan Pembelajaran > Table 087.

9 Nov 2010 > 830-1100 a.m > Dewan Indera Kayangan > RBT3107 Teknologi Elektrik dan Elektronik > Table 189.

10 Nov 2010 > 230-500 p.m > Dewan Indera Kayangan > RBT3108 Pentaksiran Rekabentuk dan Teknologi Sekolah Rendah > Table 190.

11 Nov 2010 > 230-500 p.m > Dewan Indera Kayangan > PJM3110 Kurikulum dan Pedagogi Pendidikan Jasmani > Table 165.

15 Nov 2010 > 830-1100 a.m > Dewan Indera Kayangan > BMM3117 Kaedah Pengajaran Bahasa Melayu Sekolah Rendah > Table 189.

Semuanya 5 paper. Aduhai...lambat nyer nak grad. Malas dah r nak ngadap exam2 nie. Penat tau dak duk menghafal. Kalau exam dimansuhkan boleh tak? (hahahahha) Setakat nie dulu. Renung2kan dan selamat beramal. (wakakakakaa) Pagi2 buta dah meroyan.

Ulasan

IMANSHAH berkata…
selamat berehat panjang2..dan selamat menduduki exam...

salam kenal
Zack Azrin berkata…
@imanshah:
tq2...
salam knal ek....

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih