Whats going on?!!

Okeh...boring duk kat bilik sorang2. Facebuku tak leh bukak time pejabat. Nasib blogger boleh access. Kalau tak lagi boring la jawab nyer. Ermmm...aku baru je selesai amali elektrik. How? Ermmm...ok la...boleh buat. Kalau de ralat2 sket tu bese la kan. Nama pun belajar. Technician pun kadang wat salah jugak kan? Tambah2 aku yang nak jadi cikgu.

Hari demi hari, satu persatu tugasan selesai dilaksanakan. Sedikit demi sedikit kelapangan mula menjenggah. BIG dah selesai, amali pun dah habis, tinggal nak camping unit uniform je lagi. Seribu kesyukuran aku panjatkan kepada Allah swt. Hati ada sedikit senang dan gembira. Assignment dah nak habis. Aktiviti pun tinggal 1,2 je lagi. Lepas tu, exam. After exam holiday. Hari yang ditunggu2.

Arghhh...siyes...entry nie aku taip without soul. No feelings. Dont know why. Apa yang aku tulis pun aku tak tahu. Tak best la...feelings....please come to papa. (kah3...) Guys, im so sory for this uninteresting entry. Im totally out of feeling.Where my feeling go? I need to get my feeling back. Arghhhhh...xbest nyer nak update blog tanpa perasaan. Huh...=(

Adiosss...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih