Yang disayang-sayang

KHAS UNTUK BB
 
2,3 hari nie hidup aku best sangat. Hadir nya diri mu tak aku duga. Secara tidak sengaja kau bertandang dan bertahta di hatiku. (jiwang plak) Dah 2 pagi suara kamo mengejutkan aku dari tidur. Suara kamu yang pertama aku dengar untuk permulaan hari baru. Membuatkan aku senantiasa mengingati akan diri kamu sepanjang hari aku. Walaupun hadir aku hanya mengisi kekosongan di celah2 hidup kamu.

BB nama timangan kamu. Selesa walaupun kadang2 tersasul dengan nama timangan aku, B, nama yang kamu beri. Sumpah, tu nama timangan pertama dalam hidup aku. (wahahahaha) Siang kamu sibuk dengan tugasan di pejabat. Membuatkan aku serba salah untuk menghubungi kamu. Masa yang terluang antara breakfast dan lunch menjadi pengubat rindu aku pada kamu. Kerana hanya pada waktu itu aku berkeyakinan untuk menghubungi kamu  dengan harapan tidak mengganggu kerja kamu.

Selepas waktu pejabat, setibanya kamu di rumah, saat itu yang aku nantikan. Dapat berborak dan bermesra dengan kamu walaupun sekadar seketika. Kerna kamu letih dan nak berehat. Malam pula kamu lebih banyak keluar bersama teman2 kamu. Menghabiskan masa lepak dan berbual dengan mereka. Usah diganggu tika itu. Kerna kamu memang rancang berbual yang kadang kala tidak perasan aku menghubungi kamu. Its time for you're life. Aku relakan.

Masa untuk aku? Sebelum kamu melelapkan mata. Kamu letih dan sedikit waktu yang ada itu aku cuba melepaskan rindu aku pada kamu. Semenjak dua menjak ini, sedikit rasa cemburu mula menggasak jiwa aku. Kamu jauh dari mata aku. Macam2 boleh berlaku terhadap kamu. Satu harapan aku, kamu berada dalam keadaan baek2 sahaja. Dijauhkan dari perkara2 yang tidak baek. Namun, aku tetap bersyukur mempunyai kamu yang baek dan penyanyang.

Setiap pergerakan kamu, aku akan tahu. Sebab kamu bagi tahu. (hehehehehe) Walaupun bukan aku pinta. Aku tidak mengongkong kamu. But, let me know where and with whom. Sebab aku amik berat akan diri kamu. Aku amat menyanyangi diri kamu. Tidak akan aku sia2kan diri kamu. Aku harap kamu mengerti. Memang kadang2 aku merunsingkan kamu. Semuanya disebabkan rasa diri aku kurang kamu beri perhatian. Sengaja aku buat begitu. Supaya kamu mengerti bahawa kamu telah mengurangkan perhatian kamu terhadap diri aku.

BB, maaf kan B kalau B merunsingkan BB. Semuanya sebab sayang. BB pun faham kan? Sebab BB ganas. (wahahahahhaha) Asyik nak penampar B je. (hehehe) Tapi best. (mampos) Entry nie khas B buat untuk BB. Harap BB faham perangai B. (hehehehe) Sayang BB.

Ulasan

Zack Azrin berkata…
@Zami:
hehehe...
xde pape la...
monolog...
imaginasi...
pengharapan...
angan2...
impian...
huhu...mungkinkah akan terjadi~~~

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih