To day is the day

What should I say except today is the day. Yup, inilah hari yang aku nanti2kan. Hari nie merupakan hari terakhir untuk semester ini. Hari terakhir aku menduduki peperiksaan untuk semester 4. Hari terakhir aku kat Perlis untuk tahun 2010. Hari terakhir aku kat Asrama Sena 2 nie sebagai penghuni asrama. I'll miss all memories since I stay at this hostel. 3tahun setengah ak duk asrama. Dan selepas nie, bermula pula satu era dan pengalaman baru tinggal kat rumah sewa a.k.a rumah bujang. Bilik dah aku kosongkan. Hanya tinggal barang yang akan aku angkut balik Taiping je lagi.


Selamat tinggal semester 4. Selamat tinggal Sena 2. Selamat tinggal IPG Kampus Perlis. Bersua lagi kita pada tahun 2011 nanti. Yang aku harapkan satu kehidupan yang baru menanti aku. Untuk itu juga, aku nak ucapkan selamat bercuti kepada semua penuntut2 IPG Kampus Perlis. Jumpa lagi. Kepada followers2 blog Zack Azrin nie, Zack dah tak dapat nak update selalu blog nie. (macam selalu dok update...hehehe) InsyaAllah, Zack akan cari masa untuk update blog and Facebuku Zack time cuti nanti. Harap Zack dapat kesempatan tu.

Update kali nie ringkas saja. Tak berhajat nak update panjang2. Just nak share and inform to my followers bahawa Zack akan bercuti dan akan meninggalkan sekejap dunia siber nie buat seketika. I'll miss u all. Semoga korang semua dipelihara Allah dari kecelakaan dan bencana. Take care guys. SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA IDIL ADHA. MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI ZACK AZRIN. 

Bye guys...luv u...  ^__^

Ulasan

shadowz berkata…
komen..... no komen.....

anda tersingkir pada minggu ini... muahahaa

Catatan popular daripada blog ini

SANGAP

Indahnya UPSI, Untungnya IPG

Selingkar Kasih